come back... be here

 
Hej alla fina! :)

Kom hem från Vällingby för en halvtimme sedan, jag och Sandra köpte julklappar och födelsedagspresent till våran älskling haha. Ingen är hemma i mitt hus, vilket är kind of läskigt eftersom klockan är halv sex. Var är Clara liksom? :S
Dagen har varit helt okej, gick upp 06:10 imorse, det sög. Hatar torsdagsmorgornar. Fredag imorgon, najs. Ska dra in till T-Centralen direkt efter skolan, ska till farmor och farfar under helgen! Jag kan inte göra min fysikläxa, kommer inte in på någon sida? Argh. Inte för att jag bryr mig så mycket egentligen men aja. Ikväll ska jag pyssla med min juldesign, har en vecka på mig, känner mig lite stressad. Sen ska jag springa också, usch, ser inte fram emot det. Bloggar kanske imorrn på tunnelbanan eller något, och under helgen kommer jag blogga korta updates. 
Puss. :*
asgammal bild, haha ett år sedan eller något? måste tyvärr köra med arkiv bilder som ni vet. :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback