you have pointed out my flaws again - as if i don't already see them?

Självklart ramlade jag in på smyckeshemsidor.
En sak som alltid gör outfiten är en accesoar. Det är jäkligt important tycker jag. Så jag surfar runt just nu, fyller på när jag hittar saker.

89 kr - jhshop.se                                                  139 kr - hoofstore.com

69 kr - hoofstore                                                   99 kr - hoofstore

79 kr - hoofstore                                                   49 kr - hoofstore

89 kr - imbusy.se                                                  59 kr - imbusy.se

59 kr - imbusy.se                                                  50 kr - designbymw

Förlåt för oerhört många bilder men ja. Blev lite för inspirerad kanske. Första, dubbelringen med korset; adorable. Som ni vet är jag kristen och jag tycker att ringen är så himla fin. Den andra bilden; jag älskar earcuffs. Har bara tre stycken från glitter och det är ju ingen framgång. Tyckte att den här var söt med fjädern. Tredje bilden, yttligare en earcuff. Passar på en musikalisk person som jag. Och med det skryter jag inte - det finns en miljon saker jag inte är bra på, men musik är jag ändå bra på liksom, hih. Blev helt kär när jag såg LA halsbandet. Har ju snöat in i en "jag ska flytta till LA" period. Tyckte sjukt mycket om det bara. Armbandet, love and beloved, tyckte jag bara var fint. Älska och bli älskad. Därav mitt bloggnamn, som på svenska alltså betyder bli älskad. Ringen med prinsesskrona var bara oerhört gullig och jag kunde inte låta bli att älska den. Dubbelringen från imbusy.se var bara helt perfekt. Älskar även ringar, och ja, tyckte denna var underbar. Cupcake ringen skulle väl vem som helst älska, så det behöver jag inte förklara yttligare. Jag har alltid velat ha en superman tröja, men får inte för mamma och pappa, haha. Tyckte att örhängerna var superballa så att folk kan veta att jag har skills. HAHAHA. Sista ringen var bara helt... tror inte att jag har sett en sån cool ring förut.
Hoppas ni blev inspirerade, puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback