try to keep me now

Jag lyssnar på Both Of Us just nu. Min droglåt hahaha. Jag har föresten bestämt skolavslutningsoutfit! Den är asfin, tycker jag då. Det är ett mörkblått linne och en vit midjekjol. Ni får se på avslutningen! Kommer bli värsta chillveckan nästa vecka, ingen ridlektion och ingen pianolektion. Annars tittar jag på weheartit och läser bloggar. Det var en jätte rolig ridlektion föresten. Jag red min favoritgullunge, Coco. Hon var lite besvärlig men jag är ganska van att rida henne så ja. Det gick bra även om jag suger på att rida hahha. Sandra ska vara funktionär på lågstadiets friidrottsdag imorgon så¨jag och Fälli blir alone again, hehe. Det där kan låta skumt men aja. Nu lyssnar jag på Boyfriend istället. Det är den enda låten jag gillar med Bieber. Den är asbra, hihi. Har börjat lyssna mer på r'n'b, hatade typ sådan musik tidigare. Nu älskar jag dem. Fast jag kommer inte sluta vara en Swiftie förens jag lämnar jordelivet. Taylor är min störa förebild. Jag ser fett mycket upp till henne.

Nu tänker jag sätta mig i sängen och läsa. MYSIGT HIHI.
puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback