i see sparks fly when ever you smile


99 :-                                                                              199 :-

   299 :-                                                                        299 :-
Typiskt mig att tänka: Åh, det skulle jag köpa om jag hade pengar. Men hejsan hoppsan, här är man fattiglapp. Finns massor av kläder som inspirerar mig som jag skulle vilja ha för att liksom få ihop en ball stil. Just nu känner jag att mycket som jag äger inte är mig och det är inte kul. Massor av kläder känner jag liksom inte för att använda. Tänk vad bra lite nya kläder skulle passa till min blondare hårfärg. Nejmen seriöst, erkänn att man blir helt in love i byxorna speciellt? Nu har jag ju ett par gröna byxor redan men nyonfärgen var ball. Och kolla bara på den blå tröjan! Älskar stickat och det var asballt att ha håll vid ärmarna eller vad man nu säger. Samma sak med den andra stickade tröjan, älskar stickat och den ser så himla mysig ut! Tänk er den med ett par armband och ett par färgade jeans, awesome! Och slutligen ankaret, symbolen för "hopp" när det gäller tro, hopp och kärlek grejen. Nåja... ska fortsätta kolla runt på andra sidor nu. Kanske blir mer "vill ha" bloggning, men om inte, ha en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback