i am crazy about you

Hejsan hoppsan.
Sorry för att jag inte bloggade igår, jag liksom... gjorde annat. Som att hjälpa till, sjunga och spela, läsa hungergames (för tredje gången nu!) och städa. Så det blev ingen tid över. Idag har vi haft provräkning, var ganska enkelt så det går nog bra. Sen höll jag på med bordsplaceringen till 6:ornas lunch tillsammans med Felicia och Sandra, och tre andra som heter Alex, Lisa och Maja. Vi fick värsta bästa placeringen, Alex sitter mellan mig och Fälli och mitt i mot honom sitter Sandra. Hahah, alla andra sitter typ mil från sina vänner. Det är fördelen med att fixa placeringen. Det var apdåligt väder idag om man jämnför med förra veckan. Och jag gick liksom med shorts och hade ingen jacka med mig. Frös ihjäl. Såg dessutom ut som fetaste tönten på gympan med Nikeshorts och en baskettröja. Hahahah mobbad unge. Efter skolan drog Felicia hem till mig och vi åt min pappas hembakta bröd och drack glocken. Mihihihiwi. Sen kom Sandra och vi började spela in massa knasiga videos. De ska göra en parodi på Above All That is Random 4 av Christina Grimmie och hennes vän Sarah. Kan lägga den här nere, hihi. Sen kom min pappa och Clara hem och då blev det awkward för Sandra hade ritat en mustach på sig, hahaha. Så vi tre gick hem till Sandra och gjorde chokladmuffins. Jetegott. Det var typ min dag. Hoppas ni har det awesome!


Kommentarer
Postat av: Susanna

sv: Jaa, hehe ;) Är allt bra med dig?

2012-05-28 / 20:46:25
URL: http://suslife.webblogg.se/
Postat av: Wickiiis

Var gärna med i veckans blogg, för att vara med så ska man titta på videon och lyssna efter ordet jag säger :P

http://wickiiis.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-1.html#comment

Kram<3

2012-05-29 / 09:58:16
URL: http://wickiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback