Hungergames - Catching Fire - Mockingjay


Vad ska jag säga? Jag avgudar Hungerspelen. Det är de bästa böckerna jag någonsin läst i hela mitt liv. De slår garranterat Harry Potter. Jag såg filmen idag. Jag är avundsjuk på Jennifer Lawrence för att hon får kyssa Josh Hutcherson, för att han är assöt. Jag kommer läsa om böckerna flera gånger. Jag kommer aldrig älska en låt så mycket som Safe & Sound. Jag kommer aldrig sluta önska att jag ska spela Katniss någon gång i framtiden. Jag kommer aldrig sluta vilja spela in en musikvideo till Safe & Sound. Jag kommer aldrig sluta gråta när de gråter i filmen.
Mitt intresse gick från Harry Potter till One Direction till Hunger Games.
Jag älskar fortfarande One Direction över hela mitt hjärta och kommer alltid göra.
Dock har mitt intresse för HP svalnat. Hah, jag som kunde allt om serien. En dag vill jag träffa Suzanne Collins och tacka henne för att hon skrev dessa underbara böcker. Jag vill också träffa Gary Ross och senare Francis Lawrence (som kommer regissera Catching Fire & Mockingjay) och tacka dem för en fantastisk film, och sen självklart alla skådespelare.
May the odds ever be in your favor.


Kommentarer
Postat av: Alli

Hur länge har du gillat den?

Jag läste den för två år sen iaf, men visst är den grym?

btw det är inte klart att Lawrence kommer regisera både Catching Fire och Mockingjay, endast Catching Fire i nuläget!

Kram från stolt HG-fan :)

2012-05-30 / 07:45:20

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback