its to cold outside to learn angels to fly

EFTER TRE TUSEN JEFFLA ÅR HAR JAG INSETT ATT MITT STANDARD CITAT KOMMER FRÅN ED SHEERAN. Har börjat droga "The A Team" med han och så upptäckte jag det. Nejmen, har blivit riktigt obsessed av många nya artister känner jag. Vet att det låter typ asfånigt osv, och jag har verkligen varit emot henne eftersom jag avskyr disney channel, men Miley Cyrus när hon inte är Hannah Montana är asbra. Seriousley. Andra låtar jag drogar är "Take A Chance On Me", med JLS, "Give Your Heart A Break", med Demi Lovato, "When I Looked At You", med Miley Cyrus, "E.T", med Katy Perry samt "Everybody Hurts", med Avril Lavigne. Plus "When I Held Ya", med Moa Lignell, är sjukt mycket emot svensk musik och tycker inte att hon är sådär topp bra sångerska, men låten är azum. Kom hem från Romme idag, toppendagar! Taggar inför plugget imorn samt ett nytt videoinlägg med de finaste, samt mycket musik osv. SKA FÖRSÖKA HA DEN NYA DESIGNEN KLAR INOM TVÅ VECKOR. love to you xxx
 


Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHAHAH hur fick du reda på det :D

2012-03-26 / 07:44:36
URL: http://angelswalkingonearth,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback