your future is created by what you do today, not tomorrow

Uttråkad.

1. Julia Wahlgren. Mina mellannamn är så uschliga så ah, jag berättar de inte till någon.
2. Leo/Lion/Lejon. wtf varför började jag skriva på engelska, har blivit för van vid tumblr.
3. Jag är inte rädd för mycket... jag är rädd för kräks, jag är rädd för att något hemskt ska drabba folk jag älskar och jag är rädd för att inte vara tillräckligt tillräcklig.
4. Mina vänner, min familj, och mina inspirationskällor & idoler.
5. orkar inte de här två lol
6. - II -
7. Sandra och Felicia.
8. öh.
9. hahah jag har inte varit på någon dejt, mobbad.
10. 162 cm lång är jag.
11. Jag saknar hur enkelt livet var när man var yngre.
12. 22 Augusti 1999 klockan 15:03... eller nåt med femton lol
13. Cerise, Svart och Turkost.
14. Jag har en crush på typ en miljon kända personer.... men irl, nope.
15. "You can't start the next chapther of your life if you keep re-reading the last one". Hittade den när jag kollade runt på weheartit, och tycker att den passar så grymt bra in på mitt liv.
16. Min favoritplats... I bilen faktiskt. Jag älskar att vara i bilen... känslan av att man är på "resande fot" är liksom härlig. Jag älskar själva resan, oavsett om det är med bil/tåg/flyg eftersom man får tid att tänka och bara lyssna på musik.
17. Tacos. Älskar tacos.
18. ahhaha alltid
19. "Every Rose Has It Thorn" - Miley Cyrus. Lyssnar på min spotify lista.
20. Ögonen. Jag försöker alltid se vilken ögonfärg personen har.
21. 36... fast i vissa har jag 35. Har pyttesmå fötter för min längd.
22. Mina ögon är gröna.
23. Blondin.
24. Alltså... jag bryr mig inte så grymt mycket om stilar. Jag köper och sätter på mig det jag gillar, inget mer med det.
25. Men ja typ tusen lol
26. Hahahahahahaha har ingen aning... flerfärgat. Fast min bh är typ vit/beige.
27. Eftersom den här är tänkt till tumblr men jag gör den på min blogg tänker jag förklara båda. Min tumblr är ju juliiastyles, och det är obvious att det är för mitt förnamn och Harrys efternamn. Min blogg heter ju 'Bli älskad' på svenska, eller 'Älskade', och ja. Den står för att alla ska känna sig älskade.
28. Min favoritfilm är utan tvekan Hunger Games. Sen har jag ju fetaste obsessionen av serien. Dessutom är Josh och Liam ursnygga och Jennifer är min största inspiration inom skådespeleriet så ah. Men jag älskar Titanic, Notting Hill och svenska filmen (wow) I Taket Lyser Stjärnorna.
29. Safe and Sound - Taylor Swift ft. The Civil Wars
30. ONE DIRECTION FTW
31. Harmonisk. Blir alltid det när jag lyssnar på Ed Sheeran.
32. Jag älskar alla som betyder något för mig. Och de vet precis vilka de är.
33. Singel. Mobbad chey over here.
34. Jag berättar allt för mina föräldrar, så jag skulle säga att jag har en ovanligt nära relation till dem för att vara tonåring. Mina föräldrar betyder guld för mig, och jag älskar dem så sjukt mycket.
35. Jag har ingen aning faktiskt... kommer troligen bli resan till Orlando.
36. Har inga.
37. Jag älskar tatueringar. Jag kommer tatuera in saker som betyder något på olika ställen. Inte på jätte synliga ställen, utan vid handlederna, fotvristen, ryggen, nacken och ah.
38. Tumblr äger. Nejmen jag älskar inspiration, och det är kul att bara sitta och reblogga stuffs.
39. Hunger Games - Revolt för andra gången.
40. Nej. Hur många gånger måste jag säga att jag är 100 % mobbad? lol
41. Inte en sådan kyss, bara på kinden lawl
42. typ på dagis hahahah
43. En timme. Går alltid upp jätte tidigt.
44. Nej... gjorde det för en vecka sedan hihi
45. I mitt rum.
46. Troligen mina föräldrar, haha?
47. LOUD. Jag vill inte höra vad som händer runt omkring mig. Musiken ska liksom gå in i mitt huvud.

Förlåt för att jag tråkar ut er. love! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback