where you have the power

Hej alla fina.
Jag, Sandra, Felicia och Ketia skulle egentligen gått och sett LOL med Miley Cyrus och Demi Moore bland annat, men det blev massor av missförstånd och Felicia kunde typ inte, jag vet inte. Och jag sov när Sandra ringde, för ungefär en halvtimme sedan, så ja. Har i alla fall hunnit skriva klart ett helt fräscht och nytt kapitel på min novell. Nu tänker jag typ stalka mina idoler, sitta vid facebook, och sova. Sleep in my heart forever. Lyssnar på Christina Grimmie by the way. Älskar henne. Hon är så grym. Jag provade att sjunga My Heart Will Go On idag. När jag var nio kunde jag sjunga den högsta tonen utan problem, men inte längre? Ouff. Jag ska börja hos en sångpedagog igen föresten. Bra jao. När jag är runt 14/15 år ska jag söka till en talangtävling, typ X-Factor. Jag tänker inte ge upp mina drömmar, forget it. Jag klippte mina naglar idag också. Känns bajstråkigt och fult på mig med korta naglar. Men de var ojämna och stuffs så.
wish you love xoxo
 
har bildbrist så ni får en bild på min true love in this life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback