talk our future like we had a clue

Klockan kvart över två ska jag möta tjejerna i vällingby.
Wiho, sen drar vi till kista och kollar på LOL. Jag provade mitt nya smink btw, känner mig som en fjortis, pudret var liksom... för mörkt hahahahaha kommer skämmas som fan. Pallar inte ta bort det heller. I alla fall har jag mina gröna byxor och min svarta tröja med hål i ryggen tillsammans med fyra ringar, hästsvans, earcuff och pärlörhängen. Yeah, swag. Nu började jag tänka på kollot igen, Mervan sa swag hela tiden. Och några av kolloledarna lekte coola och sa det hela tiden, aw. Jag tänker köpa en milkshake på Max btw, de är så oemotståndliga. Jag kommer slösa ganska mycket bara på idag, men vad gör man inte för att ha kul. Kommer ändå ha 500 till USA. I alla fall så lyckades jag springa i går. Även om det var tråkigt som fan. Jag åker till mormor och morfar på Söndag föresten, tror inte jag kommer lyckas blogga från min telefon eftersom förra gången misslyckades jag rejält. Laddade ner massor av musik igår, najs. Vissa hittade jag inte så jag ska ladda ner från youtube också, hehe.
kram xoxo
                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback