not one, but both of us

Sitter här och lyssnar på Both Of Us.
Taylor Swift och B.o.B. Den här eftermiddagen har varit fett kul, jag och Sandra träffade Ketia i Vällingby. Vi gick till McDonald's och de åt typ där, fast jag åt bara en McFlurry. Är helt kär i den glassen, speciellt med daim i. Mums. Vi snackade minnen från kollot, asså herregud kommer sakna några där i från så mycket som jag saknar de från skolan... vissa kom jag liksom närmare på 12 dagar än vad jag har kommit några på 3 år, så liksom. Tur att facebook finns i alla fall. Efter det gick vi runt på Gina och H&M, skrattade åt fula plagg och så vidare. Sen köpte vi godis och åkte hem till mig. Sen satt vi och snackade på min studsmatta och åt godis. Sandras telefon ringde 24/7, haha. Sen skrattade vi åt folk på facebook, kollade på random videos på youtube och lyssnade på Payphone. Älskar den låten btw. Sen åt jag sushi och nu är jag här igen. Weeih. Blir chilldag imorgon, fast ska träffa tjejerna på Torsdag igen och äntligen se LOL då, fast i Kista såklart. Vi ska tydligen äta oss tjocka på popcorn och chips mohahahha. Eh. Imorgon måste jag träna btw. Tänker chilla nu och lyssna på musik och läsa noveller.
loveeeeeeh xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback