i just want to runaway

Lyssnar på musik.
Jag saknar alla jätte mycket redan, både från kollot och skolan. BAJS. Lol. Jag måste träna idag by the way... orkar inte buhuhuhu. Tänker titta på I taket lyser stjärnorna medans. De går alltid bättre att springa när man tittar på en film, hehe. Vaknade inte lika sent idag i alla fall, jag vaknade vid halv tio. Till skillnad från igår, vid halv ett. Haha. Jag måste ladda ner musik by the way, annars kommer jag inte ha något att lyssna på när jag är i USA. Katastrof. Jag använder mig ju av spotify, men jag kommer inte ha internet connection där så jag måste ladda ner helt enkelt. Jag måste föresten också beställa hunger games på engelska. Jag har de ju bara på svenska och jag vill läsa dem på engelska också. Punkt. Den enda boken jag har att läsa är Sagan om ringen. Jag hatar sagan om ringen, så himla tråkig. Får försöka läsa den, vem vet, den kanske är bra i alla fall. Jag har somnat varenda gång pappa har försökt få mig att se på filmen så jag tror inte det va.
I nästa nummer av Frida ska det vara med "29 saker du inte visste om One Direction". Pfft, jag slår vad om att jag vet allt av det där, hahaha här är man självsäker. Men jag kan ganska mycket om mina idoler. Speciellt Josh och 1D då.
Nu är jag uttråkande, felot.
poss&kram xoxoxo
~random bild~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback