there is no better than luck

Jag vet inte om det beror på mitt armband som jag köpte där det står "luck", men jag har känt mig 1000 % lycklig. Jag är hajpad som fan hela tiden, går runt och sjunger mer än vanligt och säger "jag skoja bara", hela tiden eftersom jag gör konstiga ljud och grimarser. Jag har liksom... ramlat på plats igen. Efter USA. Jag var så galet glad hela tiden där, för jag hade så kul. Ingen tvekan, jag ska till USA när jag blir vuxen. Sandra åkte till Mallorca idag, så vi var med varandra några timmar igår. Vi snackade om att bli utbytesstudenter och så vidare. Jag har inte bestämt mig riktigt, för det är ju många år kvar, men antingen vill jag bli utbytesstundent det året jag börjar gymnasiet egentligen, eller bli au pair när jag tagit studenten, eller plugga ett år på collage där. Och sen kan jag flytta dit och bli känd, hahaha. Nejmen. Tänker inte lägga upp mer en bild på alla kläder, sen kommer ni se dem i närbild när jag gör dagens outfit osv. Föresten har jag tagit ett vettigt beslut och jag hoppas att ni accepterar det. Jag tänker satsa enbart på skolan och musiken i höst. Och min fria tid kommer inte gå till bloggen, utan till kompisarna och min 1D novell. Så så är det. Jag tänker kämpa för min dröm samtidigt som jag blir en pluggis. Mitt mål är att ha A (MVG) i Svenska, Engelska, Matte och musik, åtminstonde. I will fight for it. Som jag skrev igår kommer jag lägga ut bilder i olika kategorier. Självklart har jag tagit fler bilder än de jag kommer lägga ut men de är privata för min familj. Mina föräldrar låter mig nämnligen inte lägga ut bilder som är bara på dem osv, så jag kommer vara med i alla bilder som läggs ut, typ. PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback