Dag 01 – En bild på mig + presentation om mig själv

Jag läste faktiskt igenom min gamla presentation och jag har förändrats så sjukt mycket. Herregud. 
 
Mitt fullständiga namn är Julia Karin Christina, men tilltalsnamnet är Julia, tack och lov, gissa om jag skäms över mina mellan namn. Christina är helt okej, men Karin? Wtf liksom. Jag är i alla fall den där tjejen som går runt och garvar åt andras skämt hela tiden medans jag själv är super torr. Jag kan ibland föredra att sitta hemma vid datorn och lyssna på musik än att vara med folk, men det beror helt på mitt humör. Just nu kämpar jag för att uppfylla mina drömmar och att vara lycklig till 100 %. Jag har ett ganska vardagligt liv i utkanten av Stockholm och bor med min underbara familj som består av mamma, pappa och min fyra år yngre syster Clara. Jag brinner för musiken i helhet, och har enligt mina föräldrar "avancerad musiksmak", inte för att jag fattar varför men jag bara kände för att använda uttrycket. Jag ser upp till One Direction, Taylor Swift, Miley Cyrus, Demi Lovato, Avril Lavigne, Ed Sheeran, Adele och Katy Perry. Men jag kan lyssna på mycket andra saker också, beroende på vilket humör jag är på. På min fritid spelar jag gitarr med en av mina bästa vänner, Sandra, och sen så spelar jag piano, samt rider. Men det jag älskar mest är att sjunga. Min dröm är att i framtiden stå på scen i framtiden i USA eller Storbritannien, och sjunga samtidigt som jag spelar piano/gitarr. Mina bästa vänner som har varit med mig i ett år och en av dem lite mer heter Sandra och Felicia. De betyder så sjukt mycket för mig och är alltid där för mig, för jag vet att jag kan lita på dem. Jag är också kristen och tänker besöka Betlehem innan jag dör. Är ett stort Hunger games fan. Mina två största kändis crushar är Niall Horan och Josh Hutcherson... fast jag tror att Niall är lite mer. Hehe. Just nu jobbar jag på att stärka min självkänsla och leva livet. 
Ingenting är omöjligt så länge du kämpar. Vem vet, en dag kanske just du får din dröm uppfylld ✝

Kommentarer
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

Ha en fortsatt bra dag! :D

2012-07-16 / 16:11:12
URL: http://four.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback