you stole my heart

Alo.
Här sitter man och väntar på maten, har läst igenom en urtråkig text om magnetism inför NO:n imorrn, men vad gör man inte för betyg? Jag vill satsa högt, och att lyssna på 1D hela lektionerna och vara tyst hjälper mig asbra! Tror att våran lärare har insett att det är tystare när folk får ha hörlurar, awesome huh? Och just det, försöker verkligen få till en snyggare design. Jag letar över allt och försöker mig lära saker, men jag kan säga att en ny lite mer avancerad design minst kommer ta två veckor för mig, för att jag har andra saker att göra + att jag måste få den snygg & bra. Thats it oki. Nu ska jag fixa den, h3h3. PUSS&KRAM
bullen

love is in the air


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin

2012-01-29 / 14:45:59
URL: http://kika-in.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback