when you smile at the ground it aint hard to tell

Tittade just på ett klipp när One Direction skulle äta svensk mat, ni vet när de var med i Fredags kväll med Malin; Harry var så sjukt klockren när han hade smakat på kaviaren, HAHAHA. Titta själva.

Har ni tänkt på att hela min blogg kretsar kring One Direction? Kanske för att mitt liv kretsar kring dom, jag vet inte... Tänker göra alla mina favoritlåtar med de i ordning, för jag har inget liv. Så om du vill ha Maraton på One Direction Låtar får du det snart, h3h3. Men ärligt, är sjukt uttråkad. I eftermiddag ska jag till Uppsala och träffa kompisar, naaajs. Så all bloggning får ske nu på förmiddagen. I alla fall så har jag fixat till mig ordentligt vilket jag inte har gjort en jäkla helg. Du skulle inte sett mig igår kan jag i alla fall säga - jag hade en smutsig jumpsuit och mitt hår var fettigt och lockigt. Och så hade jag tusen finnar i ansiktet ingen mascara. Underbart vackert, verkligen. Snabb webcam bild, orkar inte fixa nåt bättre. Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback