free fallin'

just jump then fall.
Kom nyss hem från gitarren. Trots att jag hade ont i magen gick jag till skolan för att ha det där samtalet. Det kändes bättre efter det, men jag gick hem efter lunch i alla fall. Min mage är orensonlig. Dessvärre alltså. Är astrött dessutom, vaknade vid två i natt och bara grät och mådde illa. Varför berättar jag sådant på min blogg? Antagligen för att jag inte har något bättre att snacka om, pfft. Pappa är i alla fall och köper semlor + hämtar Clara, mamma sitter och jobbar på datorn. Och här sitter jag och leker Nolifer. H3h3. Ska skriva på One Direction Novellen, och se till att spara som utkast en miljon gånger också. Blir tacos och The Voice ikväll, HAHAH. Inget slår mina familjefredagar, när jag bara vill gå upp till datan och tvingas titta på massa tv program. Aw.



Älskar låten, ska lära mig den på¨gitarr osv. :)
cheyorna, ni tre - ni betyder massor.


Kommentarer
Postat av: nadish

o m g, kolla min rumpa, fan vad snygg

vill ha tillbaka

VILL BLI SMAL, JULIA VAR HITTA DU DEN BILDEN

2012-01-27 / 19:47:58
URL: http://nadiahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback