faith is believe


-random rubrik, vet inte ens om jag stavade rätt HAHA-
Bilden btw, det står 1D på min nagel och korset står för min kristna tro. Så bilden i helhet står för One Direction och tron, två viktiga saker för mig. Har i alla fall oerhört tråkigt just nu, drar om en kvart. Ska sitta i bilen i 45 minuter ungefär och lyssna på One Direction, whoop whoop. Älskar att säga det där, låter så härligt. I alla fall så har jag ju reklamerat runt min blogg lite. Mysigt med lite kommentarer h3h3. Funderar på att göra fransk manikyr innan jag drar, men man hinner inte det på en kvart va? Aja w/e puss&kram

bry dig inte


Kommentarer
Postat av: emma

Du är bara så söt, asså! :D

2012-01-30 / 15:00:21
URL: http://emiiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback