PLUGG, PLUGG, OCH ÅTER IGEN TWITTER

Fett torr jag var i rubriken, oh my gosh. Nedå. JAG LOVAR ATT NÄR JAG ÄR KLAR MED MIN 30 DAGARS ONE DIRECTION UTMANING SKA DET INTE BLI LIKA MYCKET DOM I BLOGGEN. HAR TAPPAT LÄSARE. Och jag ska inte ha deppinlägg heller. Dessutom känner jag för att byta design, men orkar inte. Har i alla fall pluggat i två timmar, har kommit halvvägs i min engelska uppsats som ska vara inne på fredag, gjort matteläxan tills på torsdag och tränat på matteprovet imorgon, samt gjort historian till i morgon. Usch vilken tråkig eftermiddag, min hjärna är död nu. Sitter och relaxar vid twitter, har blivit fäst vid det, aw. Jag har 175 följare, bli avis nu va. Nedå, ska skaffa flera followers. Tänker inte börja twitta till massa kända personer innan jag får minst 1000 följare. För annars är jag en mobbad unge och det känns... fel oki. Följ mig på twitter här. Puss&kram gurls


bjuder såhäääär mycket på bilden, har fortfarande bildbrist. älskar fortfarande låten, aw.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback