i beg him to stay


Sitter och lyssnar lite blandat på One Direction, Låten Hero of war av Rise Against och Adele. Just nu är det Hero of war. Om du lyssnar på texten så fattar du hur tragisk den är. Usch. Men låten är bra, och jag måste kunna den utantill så att jag kan spela den bra på gitarr, för det är vår gitarrläxa just nu. Annars gör jag inte så mycket mer än att kolla runt på gamla minnen. Åh vilken bra depp stämning det blev med minnen och den här låten, lawl. Har varit en dramatisk dag, alla fyra har gråtit, inför musikläraren och typ hela färggruppen. Astrevligt, verkligen. Men jag måste få ordning på saker, förstår ni? Om det är nån helt random person som kollar här så är jag inte en helt perfekt skolflicka. Jag var bra i skolan. Nu är jag inte det längre. Och ingen av er ens anar hur jävla pissdåligt jag mår över att få skit. Jag kan helt ärligt säga att jag innan jag började sexan någonsin hade problem i skolan, jag hade alltid högsta poäng på alla prov. Nu "orkar" jag inte göra läxan. Jag sitter hellre och chattar med kompisar. Vad fuck är det för liv? Jag gråter varenda jävla kväll när jag ska sova. Jag vill inte mer. Jag vill inte lyssna på all skit. De får mig bara att må dåligare. Och nej, jag tycker inte synd om mig själv för jag vet att jag har gjort fel. Fel, fel, fel, fel. Men folk behöver inte tala om det flera tusen gånger. Jag vet det, och jag inser det själv utan att alla säger det. Fan, det blev ett skriva av sig inlägg med jag bryr mig inte. Jag vill inte bli sedd som en uppkäftig, elak person som helt nonchalant struntar i allt skolarbete. Allt gick åt helvete med killen jag gillade. Allt gick åt helvete med kompisarna. Jag har kommit över den där killen, för han brydde sig ändå inte ett skit om mig, men mina gamla vänner. Jag har skuldkänslor hela tiden, för jag ville inte såra dom innerst inne. Det bara blev så. Jag ville inte mer, blev provocerad av allt möjligt. Och jag vet att mina nuvarande kompisar kommer garva åt det här inlägget men jag är hundra procent seriös just nu. Jag ska komma tillbaka som en stark människa som lär sig av sina misstag. Inte som en bitch. Helt uppriktigt. Tack för att du läste♥








nu lyssnar jag på 1D istället. Tack världens finaste killar som har räddat mig från en del av helvete och för att eran musik får mig på galet mycket bättre humör. Alla pussar och kramar till er älsklingar! ♥


Kommentarer
Postat av: emma

Jag har ingen aning om vad för fel du har gjort eller nåt men jag tycker du är en av dom awesommaste personerna jag har haft lyckan att bekanta mig med. Kanske för att jag en gång i tiden också var bra i skolan men nu orkar jag bara inte bry mig om skolan så mycket. Men jag försöker, och det ska du också göra Julia, ok. ♥

2012-02-04 / 09:45:29
URL: http://emiiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback