you stole my heart, but then you gave it away

 
1 advent. Vad betyder det?

Advent betyder 'ankomst'. Som vissa av er vet är jag kristen och tror på gud. Denna ankomst betyder att man väntar på någon som ska göra världen bättre, i kristendomens fall, Jesus. Men själva advent är tydligen till för att man ska hoppas. Grejen med att man tänder ljus är till för att tända för hoppet. Nog om advent.
 
Igår var Sandra här typ hela dagen, vi satt och spelade sims som dessa nördar vi är. På kvällen åkte jag till Uppsala och träffade några kompisar. När jag kom hem tittade jag på sista episoden av Glee och fixade klart min juldesign, som ni ser. Tror jag ska ändra några detaljer osv, men den är i stort sett klar! Fick bli något enklare eftersom jag ska ta bort den när Januari är slut. I alla fall, gick och la mig runt 02 och vaknade imorse 10. Är astrött nu, men det är bra, för brukar aldrig kunna somna på Söndagar. Jag och mamma satt och kollade på saker pappa ska köpa till oss i USA. Jag ska få en gullig topp och en röd fluffig kofta från Hollister. Fast jag och mamma ska dela på koftan, och det är okej. Sen ska jag få puder och en grym puderborste, kabuki brush heter den. Och så kanske jag får en 1D tröja, hoppas hoppas hoppas! Den fanns online, så hoppas den finns i butiken också. 
Tränade lite på mina sånger eftersom jag åkte till min sångcoach på eftermiddagen. Sen hade jag en fight med min syster. Vi bråkar alltid om urtöntiga grejer och så börjar hon alltid gråta och jag skriker. Sen åkte jag till min sångcoach och sjöng The Only Exception - Paramore och Back To December - Taylor Swift. Gick ganska bra, hon sa att jag sjöng Back To December perfekt! Awesomeness. 
När jag kom hem så hade vi i familjen julfika, åt lussebulle, pepparkakor och drack glögg! Älskar det.
Ska nu kolla på när TS var på Ellen och sen ska jag nog kolla på någon episode av PLL, laga mat, kolla på solsidan och sedan springa. Jag tänker hålla att jag ska springa tre gånger i veckan, vilket jag hittills också gjort. 
 
Min cat har swag i en tomteluva. Haha sötnos!
Kamera: Canon EOS 550 | Foto: Jag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback