Random Q/A

ALLMÄN INFORMATION OM MIG:

Vad är ditt fullständiga namn?
 
Julia Karin Christina Wahlgren
Hur gammal är du? 13 år
Hur lång är du? 161-162 cm
Vad väger du? 53 kg
Hårfärg? blond
Ögonfärg? Gröna
Vart bor du? Stockholm


FAVORIT...

Djur? 
Lejon
Maträtt? Tacos & Sushi!
Låt? Little Things - One Direction, The Only Exception - Paramore och även State of Grace - Taylor Swift just nu.
Serie? AWKWARD! Älskar Pretty Little Liars och Glee men Awkward rules. Älskar den serien.
Sport? Haha jag hatar sport! Om jag ska välja en är det väl fotboll då. Jag spelar inte men det är kul att se på tv sådär ibland.
Program? Jag gillar inte att titta på tv så mycket så jag har inte direkt ett favoritprogram. Hehe.
Rum i huset? Mitt rum och badrummet på nedervåningen... som nästan är som mitt eftersom jag typ är den enda som använder det.
Årstid? Vinter! Älskar snö. Ogillar dock slask osv, det är blä. Och kyla är obehagligt om man inte har på sig varma sköna kläder, för då så är det bara mysigt!
Parfym? Har använt Moschinos I love love i ett år nu, men nu ska jag testa Taylor Swifts Wonderstruck. Så jag sätter de två som mina favoriter!

EKONOMI:

Vad spenderar du dina pengar på? 
Skivor, kläder, spel, smink osv
Hur mycket pengar får du i månaden? 300 kr. 
Är du en sparare eller slösare? Om jag verkligen vill ha något i framtiden så är jag en sparare, men om jag får pengar och vet något jag vill ha köper jag det direkt xD Min månadspeng är oftast slut på en vecka hehe 

KÄRLEK OCH VÄNSKAP:

Är du singel? 
ja
Vad tycker du om kärlek? Alltså, jag har bara varit olyckligt kär och det sög. Men jag skulle verkligen vilja ha någon som älskar mig för vem jag är.
Saknar du någon speciell person? Jag saknar hur alla brukade vara.
Har du svårt för att bli kär? Nej, inte så. Jag har bara varit kär i en kille och det kom liksom pang på när jag lärde känna honom. Jag har superlätt däremot att fatta intresse för någon, det gör jag hela tiden, och försöker få den personens uppmärksamhet typ all the time och sen när jag lär känna den blir jag kär. Det är äkta mig xD
Har du många vänner? Nej, alltså jag har väl en del vänner men inte så många som jag hänger med konstant om man säger så.
Har du någon du kan prata med om allt? Jafyra stycken faktiskt.
Har du svårt för att få vänner? Ja, jag har supersvårt att lita på folk. De flesta jag är vän med är jag vän med tack vare Sandra och Felicia. Det är ganska synd egentligen men det är ok.
Föredrar du många halvnära vänner eller några få nära? några nära



RANDOM INFORMATION:

Har du körkort? 
nej
Äger du några Converseskor? 4 par, älskar converse!
Hur många kuddar sover du med? 1, ibland två om jag inte kan sova hehe
Vilken tid är väckarklockan inställd på? Jag börjar olika tider varenda dag och det är mellan 06:10 - 06:55. Så ah någonstans mellan de tiderna varenda dag.
Äger du en Iphone? Ja, är så glad över den haha.
Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? Åka till Los Angeles/New York och så shoppa allt jag ville ha hehe :3
Festar du mycket? Ne, är emot att folk festar i min ålder.
Vilka språk kan du tala? svenska såklart och engelska, och ytterst lite spanska.
Äter du frukost dagligen? ja. Då orkar man dagen haha
Sover du på sida, mage eller rygg? Sida, alltid.
Har du en egen dator? Ja, en laptop från Packard Bell.
Vill du ha barn? ja! barn är supergulliga om de inte skriker för mycket.
Om ja, vad skulle dina barn heta? Vill ha barn med gulliga namn som betyder något, typ Hope, Destiny, Joy eller något. Killnamn så vet jag inte riktigt men jag älskar namnet William så typ det xD
Vad har du på dig just nu? Svarta jeansleggings, en ed hardy tröja och svarta strumpor.
När känner du dig som snyggast? Precis när jag är klar med mig själv på morgonen. Ungefär 15 min efter känner jag mig ful igen x)

ANTINGEN ELLER:

Hemmakväll/Utekväll? 
Hemmakväll! Fast om jag ska lära känna någon ny gillar jag att vara ute, hehe.
Kärlek/Vänner? Vänner, som sagt har jag inte så posetiva upplevelser av kärlek så aa.
Chips/Godis? Godis, älskar godis! Min älskling!
Frukt/Grönsaker? Grönsaker. Gillar inte alla frukter men grönsaker älskar jag! hehe
Vitt/Svart? Svart, haha emostyle. Nämen ;)
Varmt/Kallt? Ljummet brä :D:D nejmen alltså. Jag hatar när det är typ -20 grader ute men hatar även när det är +35 grader så jag vet inte. Kallt tror jag, brukar dö av värmeslag xD
Tjock/Smal? När det kommer till mig så är det helt klart smal.
Villa/Lägenhet? Villa!
Dyrt/Billigt? dyrt
Pizza/Sushi? Sushi
Nyttigt/Onyttigt? nyttigt, fast jag älskar att äta på max lite då och då hehe 
Singel/Förhållande? Har aldrig varit i ett förhållande, men tror jag skulle föredra det. Att känna sig älskad och inte ensam.
Inne/Ute? Inne! Hatar att vara utomhus när man är i sverige. Däremot i USA var det bäst att vara utomhus!
Frisk/Sjuk? frisk såklart? eh
Guld/Silver? silver faktiskt, guld klär inte mig så bra
Sminkad/Osminkad? sminkad. får ångest om jag går ut osminkad. fast det är skönt att vara osminkad när man är hemma bara.
Morgon/Kväll? KVÄLL!!! Morgonen är jobbig för då måste man resa sig ur sängen och kvällar är bäst för man kan sitta i sitt rum med datan utan att någon stör eftersom alla sover haha
Rakat/Orakat? rakat!! det känns obekvämt utan haha
Ragga/Raggas? raggas, kan inte ragga folk asså :'s
Hår/Smink? smink. Mitt hår behöver man inte göra så mycket med och det är roligare att sminka
Fredagkväll/Lördagmorgon? fredagskväll. Skönaste.
Vänster/Höger? höger... fast vänster också. Jag äter med vänster :o
 
Okej, hade tråkigt så svarade på de här frågorna xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback