i love how you walk with your hands in your pockets

Hej barn. :D:D:D:D
Vaknade vid 9 idag, känner mig lite bättre men har fortfarande ont i huvudet. Ska till skolan imorgon i alla fall. Sitter nere i vardagsrummet och chillar lite. Hittade mina gamla videoinlägg, ska lägga upp dem haha. Har 350 visningar på en av dem, wtf? haha. Borde göra ett nytt videoinlägg snart, är osminkad så ska nog inte göra ett idag, men ska göra något nästa vecka/den här veckan.
Hittade nyss julklappar bakom soffan... vadå random. Står inga namn på dem blöblö. Pappa kommer hem från USA, han hittade allting jag ville ha vilket betyder att jag kommer få min 1D-tröja! Jag kommer ha något att ha på mig på konserten hihi. Ska spela sims idag, haha. Mitt liv hihi. Aja, tråkar nog ut alla människor just nu, så ska gå.
 
Puss puss höhöhöhö
arkiv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback