i have felt this way every night and day wishing that you would just come a little closer

HEJHOPP UNGAR. Jag sitter just nu som en kung i min fotölj. Har fått ryggproblem pga att jag har suttit i dåliga ställningar vid datorn. Så mammsen och pappsen köpte en fotölj till mig. Lite sådär random. Men jag gillar den. Jag fryser om mina fötter. Ska stänga fönstret. Jag hoppas att alla juldagar har varit bra för er. Igår var jag först på Ekerö på ett släkt kalas eller vad man ska nu säga, sen gick jag till Sandra vid 22 och sov hos henne. Vi snackade om lite random saker och sen åt vi popcorn, dumlekakor, snickers, knäck och drack zingo. Awesome. Vi kollade på ett random avsnitt av Awkward, asså bästa avsnittet! Awkward är defintitivt min favoritserie, så grymt bra. Är team Jake all in. Har nog redan skrivit det men ändå hehe :s
Aja vi gick och la oss vid två, och jag somnade halv tre för att jag gick upp 9:00 i går morse (min mamma tvingade mig att gå upp) och hade gått och lagt mig 03:00. Det är typ standard tid för mig att gå och lägga mig nu på jullovet, hehe. Sandra började snacka i telefon med två av hennes killkompisar och där låg jag och sov. Hon tog en bild på mig när jag sov.... SANDRA DITT CREEP D: Aja jag gick hem vid halv tolv och åt frukost, för Sandra hade ingen frukost hemma och dessutom skulle hon till sin kusse. Medans jag åt frukost kollade jag på Hungergames, det var så grymt awesome, min favoritfilm all in! Mitt i filmen ringde min Fälli och vi snackade i någon timme, haha anledningen till att hon ringde var så sjukt awesome HAHA. Sen kollade jag klart på filmen, åt Max mat, och sen har jag typ chillat vid tv:n resten av dagen. Och "installerat" min fotölj. Så grymt skönt med lov, vill inte att det ska ta slut! Det är bara 12 dagar kvar av det, sad. Ikväll ska jag kolla på någon mysig film osv. Imorrn ska jag träffa Felicia, vet inte när eller vad vi ska göra men jag ska i alla fall träffa henne haha. Puss och kram
bild från den 23/12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback