i have always been in love with you but you are unable to see that

Först och främst vill jag säga grattis till min Boo Bear som blev 21 igår den 24/12/12! Love hiiiim. ♥♥♥
 
Sen, ska jag berätta om de senaste dagarna. ao.
Den 23 fixade jag bara i ordning mig och var lite social, ehhe.
Igår vaknade jag vid halv nio och fick öppna fyra presenter. Jag åt julfrukost och sen så fixade jag mig, sminkade mig och grejor. Hade en jätte fin klänning, Taylor Swift hade nästan en lika dan när hon var hos Skavlan. Hahah proud. 
Såg ut såhär.
Satt med min iPhone hela förmiddagen typ, HHAAHA FETT OSOCIAL. 
Min chokladkalender är slut. WÄÄÄÄH.
Sen åt jag i alla fall julbord och det ända jag äter är typ prinskorv. Hehhe.
Bilderna är upp och ner för att jag inte orkar vända dem hehe.
Jag drack upp en 2 liters coca cola light den lunchen. Det är jag det.
Sen väntade typ alla på att julgrejen skulle börja. Älskar det, så himla gulligt asså.
Vi åt kakor också. Haha.
Tomteverkstaden! Haha tydlig bild verkligen.
Kakor!!!
Sen mitt under Kan du vissla Johanna (supergullig film) kom Tomten, det vill säga min pappa. Mina små kusiner köpte att han var tomte hahahah.
Sen tog det typ 3 timmar att öppna alla presenter. Efter det hade jag asont i huvudet och vi åt gröt och sedan spelade vi lite familjespel och snackade och vid halv tolv försvann jag in i mitt rum och kollade på Awkward till 03:00. Är i mitten av säsong 2, ska kolla klart på serien idag. Den är grym. Jag tycker mest om Jake. Han är assnygg (tycker han är snyggare än Matty) och dessutom är han snällare. Ah. Idag har jag bara chillat, vaknade med världens huvudvärk. Kollade på en film min syrra fick i julklapp, om Bert. HAHA PASSANDE FÖR ÄN 9 ÅRING ATT FÅ DET I JULKLAPP, DE SNACKAR OM SEX 24/7. Aja, ska som sagt kolla på awkward nu. puss och kram.
 update: jag glömde en julklapp. haha den är där nere! Det var i alla fall puder och en kabukibrush.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback