i bet, you think I either moved on or hate you

HELLO GUYS.

Here I am. Nejmen. Har varit i Bromma Blocks med Sandra idag och handlat julklappar till min pappa, mormor, morfar, farmor och farfar, och till hennes mamma och pappa. Den här kvällen har jag lagat mat, och sjungit, eftersom jag kan sjunga normalt igen! Haha. Har slagit in lite julklappar nu. De ända som är kvar att köpa till är Sandra, mamma och kanske min syster Clara om jag får pengar över. Det ska jag fixa imorgon. Imorgon är det tredje advent, woho. 8 dagar kvar till jul då! Ska kolla på House At The End Of The Street med min favoritskådespelerska Jennifer Lawrence. Det är en skräckfilm i alla fall, så det är bäst att jag börjar kolla nu haha. När jag har sett klart den ska jag väl se en eller två episodes av PLL och sen sova. Vi hörs imorrn! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback