FELICIAS FÖDELSEDAG 20/12

När min pumpkin blev tretton så var det awesome. Vi alla tre träffades på morgonen och hon fick sina presenter (En tröja och en bh). Sen när vi kom till skolan fixade Malin och Sandra en kladdkaka till henne där det stod grattis slav. Så typiskt Malin haha. Sandra skulle gömma kladdkakan under sin tjocktröja och sen slickade hon upp det. 
 
Sen gick vi till klassrummet och då dansade några den traditionella dansen som vi skulle göra senare. 
Mycket fin bild på Sandra och Jens när de dansar. :'3
 
Sen var det danstävling, det var väl kul fast jag gjorde massa konstiga saker och failade hela tiden HAHA. Jag fick vara tomte för att Yasse och Magnusson var sjuka. Jag slapp skämma ut mig, men jag behövde lära mig dansen på typ tre sekunder och därför failade vi. Men 7B vann i vår årskurs och de var helt ärligt bäst. De körde Gangnam Style. 
Efteråt så drog jag, Feli och Sandra till donken i vällingby. Jag och Sandra åt McWrap där och drack cola. Yeah.
Felicia fick en iPod i födelsedags present och hon blev addicted direkt. Osociala jävel ahhaha.
Sen hade jag och Felicia en jättefin kik konversation.
Efteråt gick vi hem till henne, och först låg alla i hennes soffa med våra telefoner/iPods och tråkade haha.
Fälli har en jätte gollig sköldpadda som heter Blixten. Han ville äta Sandras finger.
Sen låg vi i hennes rum och var asrandom (hallå alla kompisar HAHAHAHA BÄSTA) och snackade om boys. Sen blev vi typ varma och gick ut, och så klättrade vi på snöberg och sen råkade Felicia nocka Sandra så att hon började blöda näsblod.
Ser ni var fint? Höhöhöhöhöhöh
Sen gick vi till ett träd och satt där och snackade skit om människor (oppsi), om hur jorden skulle gå under(den gick inte under, wowowow surprise!) och killar igen. 
Sen hittade vi Sandras klon.
Hello Mr. Snowman
 
Ah, det var dagen i Torsdags i korthet! Det var en asrolig dag och jag hoppas att fina Felicia hade en awesome dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback