cause everything you do is magic

Jag sitter och lyssnar på Magic - One Direction. Wow Julia lyssnar på 1D surprise!! Tänkte skriva det svenska ordet men har glömt hur man stavar det.... oppsi :s
Dagen var kort, Felicia och Sandra kom till mig på morgonen och vi öppnade julklappar och fixade oss. Jag fick en eyeliner och lösnaglar! Awesome. Vi fick ju våra betyg, mina högsta var i Geografi och Musik, hade B i dom. *Stolt*. Hade inte ett endaste E, 5 stycken D, 8 C:n och 2 B:n. Inget A och det var ju lite sad. Men jag är ändå glad, hade trott på mycket sämre. Jag fick C i engelska. Min engelska lärare beslutade sig för att vara snäll för en gångs skull. Efteråt drog vi tre till Brommaplan och köpte sushi, sen åkte vi hem till Sandra och åt och snackade och var allmänt random resten av eftermiddagen. Sen jag kom hem har jag typ bara julstökat, eller jag åt tacos och kollade på Brigde to Terabithia med familjen. Började typ gråta av den för Josh var så gullig när han grät och jag ba jag gråter med dig bebi :'(((
Nu har vi klätt granen och imorgon gäller det bara att städa. Min mormor och morfar, morbror, min ingifta moster och deras två barn Carl och Hugo kommer. Har saknat de små rackarungarna! ♥
Ska sova nu tror jag, är så grymt trött haha.
 
iphone bilder människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback