Dag 03 – En person jag ser upp till

Min absolut största förebild är självklar. Hon är tio år äldre än mig, och bor i Nashville. Hennes namn är Taylor Swift.
Jag har varit ett fan av henne sedan jag var 9 år gammal. I princip kan jag alla hennes låtar utantill och jag älskar hennes musik. Men anledningen till att jag ser upp till henne är för att hon är så otroligt snäll, säger folk som känner henne, hennes fantastiska röst, att hon är så personlig och att hon verkligen älskar sina fans. Sedan har hon världens vackraste ansikte också men det kan jag aldrig få så det är ingen idé att haka upp sig på det, haha. Hon är sjukt speciell för mig och jag ser verkligen upp till henne. Jag har sagt det förut om andra, men jag vill tacka henne för att hon har skapat fantastisk musik. Och jag tänker träffa henne en dag. Ingen av er kan förstå hur hennes musik har tagit mig ur svåra stunder och fått mig att förstå att jag inte är ensam. Och jag blir lack på folk som dömer henne för att hon hänger ut sina ex-pojkvänner. Jag sätter ett stort fettigt K över det. De får skylla sig själva att de sårade henne.
Så ja, tack Taylor.
 
                                           
En av alla hennes fantastiska låtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback