you'll be alright

Hejsan hoppsan på er folket! Vill bara säga att jag kommer satsa lite mer på min, Sandras och Felicias blogg. Så följ mig där om du vill fortsätta!
Just nu förbereder jag mig inför morgondagen. Det blev ingen promenad för mig, Sandra och Felicia. För det första så regnade det. För det andra så svarade inte Sandra. För det tredje så skulle jag rida. Och nu kommer jag inte att träffa min elskling Sandra på en vecka. Sad face ju. Får mig shippad med killarna just nu. 6 Harry, 5 Niall, 3 Louis, och 1 Zayn. Ingen på lille Liam höhö. Woop, där kom en till Niall. Jaa... sanningen är kanske att jag passar bättre med Niall? Äh älskar honom också så det är awesome. Hahah nedå, eller, vad tycker ni människor?
loads of love x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback