when you walk away, i count the steps that you take - do you see how much i need you right now?

Fangirlar just nu. Skrev nyss asgullig love grej med mig och Harry. Freakad men kul dag. Vi körde Sanning&konka med killarna hemma hos mig.. awkward forever asså oh my god. Dog typ varenda gång jag skulle göra något. Annars köpte pappa Fatta Eld till mig idag, alltså andra delen av The Hunger Games, och jag håller på att läsa den som en tokig person. JAG VILL ATT KATNISS OCH PEETA SKA VARA LYCKLIGA I ALLA SINA DAGAR. DOM ÄR GJORDA FÖR VARANDRA OKEJ. Blev helt galen när jag insåg att Peeta blev sårad... jag ba "omg beebi". Så jag antar att det blir vad jag ska göra resten av kvällen. See yah, love xx

its a true story bro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback