this is the part of me

Du kanske tog många delar av vem jag var ifrån mig. Snäll, oskyldig, tystlåten. Men det fanns en jävla del du inte kunde slita loss. Den del som brinner starkast inom mig. This is the part of me that you never going to ever take away from me.

Hej allihopa.
Jag och Felicia var hos Sandra nyss. Vi kollade på One Direction stuffs och på Monte Carlo med Selena Gomez. Nu sitter jag och typ nördar musik och tänker på One Direction. Hej inget liv. Jag älskar de i alla fall och är inte en sådan som bara ger upp dem för att de någon gång i framtiden skulle anses som "ute". Fuck off, säger jag bara.
I övrigt har vi tre startat en blogg. www.threegirlsonedream.blogg.se heter den. Tycker ni som följer min blogg kan kika in på den. Vi ska fixa design och så vidare sen. Inte nu bara, höhö. Min nya drog låt är Safe and Sound. Faaaaan vad bra den är. Jag älskar den, likaså The Hunger Games. Just close your eyes. Min dröm är att få göra en musikvideo till den. Kanske ska göra det? Omg ja. Hahhaha lycka till med det bullen. Anyway. Den är självklart bäst med Taylor Swift, hon äger. Annars gillar jag att lyssna på den med Christina Grimmie eller Megan Nicole&Tiffany Alvord. De är asduktiga. Önskar att jag hade en sådan mikrofon. Man låter alltid bättre med mikrofon, ni har noterat det va?
Just close your eyes, you'll be all right.

Jag älskar mina vänner. Jag älskar min familj. Jag älskar mina idoler. Men framför allt älskar jag lågan som brinner inom mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback