sometimes i wondering, am i living in a wish dream?

Den meningen kommer från en av mina egna låtar. Hitills är jag klar med tre av de sexton låtar som ska vara klara det här året. Jag tycker bara att det är roligt att skriva och ha utmaningar, så det är inget speciellt om man säger så. Annars då? Jag har börjat använda ricinolja för mitt hår. Sägs att det ska bli längre, friskare samt ljusa upp ens hårfärg. Jag är påväg att bli brunett, en FUL brun färg, och tro mig, inte fint alls. No offense till brunetter, älskar den bruna hårfärget, t ex mina bästa vänner har brunt hår och det är skit fint på dem. Men för folk som mig, som är gjorda för att vara blondiner, ser jag bara tråkig ut och det är inte ok. Hoppas bara att det funkar nu då.
Igår var jag hos mina kusiner, min faster fyllde år igår. Det var väl trevligt, och det var asgoda bakverk! Hahah säger tjockisen här. Sen träffade jag Sandra och då gick vi till Felicia, och hämtade henne. När vi gick hem sen så kommer Clara, min syrra och försöker lära dem att dansa disco dans. Det såg så komiskt ut, asså gud! Sandra gillar inte när jag säger komiskt, hahaha. Föresten läste jag ut Fatta Eld i natt, och har börjat på trean som jag lånade av min kusin. Har största obsessionen av The Hunger Games. Jag önskar att det fanns killar som Peeta. Han verkar så perfekt som kille, har värsta crushen på bokens Peeta. Även om Josh Hutcherson är ganska gullig också. Anyways, I like the boy with the bread. Aw. Nu väntar jag på att sömntutorna ska ringa mig. Jag vaknade liksom åtta, lol.
loads of love x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback