”The power of love, a force from above, cleaning my soul.”


God eftermiddag, eller ja, vad det nu ska kallas.
Slumpad bild, orkade inte bry mig om vilken jag tog. Just nu sitter jag i mörkret i mitt rum - eller, jag går och tänder nu - vid datan. Mamma, Pappa och Clara är på Tintin, och den pallade jag inte följa med på.
Självklart sitter man vid gsm, och är trött som fan. Vaknade halv elva idag. Inte en bra start okej.
Ska nog ladda upp mina egopics från när jag hade Nadias tröja. Vill byta profilbild igen, känner mig inte bekväm med den jag har. Jag har precis upptäckt att min content, vet inte vad det heter på svenska, är för liten för 700 pixelbilder. Det funkar om bilderna är avlånga, som den över, men inte om det är en "tjock" bild. Då får jag ha 400 typ.
Jag ska fixa lite mer med designen, är som sagt inte helt nöjd. Fast jag vet inte om jag orkar. Åh, allt känns så jobbigt för tillfället. Nåja, ha en bra dag. Mer bloggning senare och ikväll. :)
puss.
/bulleh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback