"Clear thinkers try to find the causes, while the average look for escapes from effects."

Ja, nu har jag "startat upp" bloggen lite, och tänker faktiskt avsluta nu, för att jag är trött. Imorgon ska jag gå runt i Nadias tröja och mjukisar hela dagen har jag bestämt. Kanske ta en promenad. Lyssna på deppmusik och fota är mitt liv typ. Nåja. Nu tänker jag dricka lite te faktiskt. Min älskade chai. Aw. Sen kommer jag sätta på mig pyjamas och krypa ner i min säng. Hihi längtar faktiskt lite nu trots att klockan bara är tjugo över tio. Egentligen skulle skolpoliserna gått på bio på Sergels Torg, men jag vet inte om jag orkar riktigt. Det har varit mycket den här veckan... Nåja, under en helg vilar man ut sig. Ska ta en sista titt på hur bloggen blev och sen bara chillaxa. Vet ni att det är därifrån vårat slang kommer ifrån? Aja, puss o kram, godnatt, sov sött. ♥

Älskade chai ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback