"To think too long about doing a thing often becomes its undoing."

EN MÅNAD SOM DIRECTIONER IDAG! 

Drar till thailand imorgon. Taggad, som fan. Ska komma bort från allt och alla. Speciellt Portia. Men istället för han kommmer jag gifta mig med nån av de här två:

Helst this guy. Harry Styles från One Direction. What Makes Your Beutiful?

Annars hetingen Zayn Malik. Lol vad jag ekar Nadia men båda dom två är sjukt fina. Mycket finare än Portia. Åh, jag vill döda han okej.
I nu läget äger jag vänstra Zayn och vänstra Harry, och Nadia äger högerdelarna av de båda. Jag fick dom bästa delarna, lalalalalala.
Just det, btw, jag har varit sjuk idag. Chattat med Nadia och Sandra hela långa dagen. Är troligen sjuk imorgon också. Har en dum förskylning. Jag har glömt Portia, fan vad lycklig jag är! Det är som att han blivit utspläppt från ett fängelse man suttit i, i 20 år eller nåt. Nu ska jag dra till Thailand, leva livet, fotografera, ta egopics, sola och bli brun. Så det så.
Ha ett bra liv Portia - er andra kommer jag sakna. ♥





baby you light up my world like nobody else

Trackback