”Love is not something that is attached to an object. "

just nu sitter jag med mitt polkate och tittar ut igenom fönstret. tänker lite.
egentligen förstår jag inte vad jag gör med mitt liv. jag slösar bort det på en elak kille. det enda jag tänker på är han. när jag hör mina kompisars kärlekar så tänker jag på hur få som är lyckligt lottade och har någon de älskar. hell ya.

i alla fall. hej bloggen. tänkte börja lite seriöst där uppe. Idag är det den 11 December. Om en och en halv vecka är jag i Thailand. god.
den här helgen har jag bara sovit. efter i fredags så var jag helt död. jag hade kramper i magen, svårt att andas, illa mående osv.
gissa hur mycket medicin jag åt igår...


Idag har jag i alla fall varit i stockholm, asså "stan". Vi kollade på Adolf Fredriks musikklassers luciatåg i globen. också smått kul. Sen åt vi julbord och ja. jag satt med mammas mobil i två timmar och spelade angry birds. hej inget liv.

globen efter luciatåget.

mysigt va? gullig bild btw.

Idag, dagen till ära, hade jag min skoluniformsklänning på mig. jag tvekar över om någon av er har sett den. den är faktiskt rätt gullig.

this is it.

pallar inte blogga mer, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback