”Everything serves our highest good if we make good use of it.”


lyssna på den här låten, den är bra okej.

Hejsan bloggen. Det blir ju inte så mycket bloggande nuförtiden, men ja. Nu gör jag bara ett inlägg för att jag känner för det.
Något som jag behöver säga är att jag inte kan glömma honom. Och vet ni vad, just nu vill jag inte glömma honom. Jag vill försöka leva och vara kär "på sidan om". Så det så. Jag vill inte sluta tänka på honom, för vad skulle min hjärna vara utan han? Vad skulle mitt hjärta vara? Sanningen är att man inte kan leva utan att gilla någon.

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Haft julpyssel, matte och slöjd. Har precis gjort mina läxor. Reder ut problem.
Ni måste lära er att inte ge upp förens allt hopp är ute. Och hoppet försvinner inte förens han säger det till dig face2face. Så ge inte upp, okej? De kan vara oseriösa eller inte våga när dina kompisar eller andra frågar, för det finns alltid en möjlighet. Vågar han däremot säga det till dig, då kan du ge upp och hitta något nytt.
Det blev lite mycket om kärlek nu, men allt känns så drama aktigt just nu. Alla tjejer är ju för fan drama queens, till och med jag. Herregud.
Nåja, nu känner jag att jag har skrivit av mig. Ska gå och whina nu, puss.
/bullen

i de sorgfyllda gröna ögon dansar ändå lyckan någonstans, för dina ord tröstar mina tårar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback