- Thailandsbloggning -

lol, aa. startar med att ursakta mig for att jag inte har de tre sista bokstaverna. Istallet har jag massa fkn thaibokstaver - irriterar mig enormt. iallafall, sa pallade jag mig hela vagen upp hit till receptionen for att ge er ett blogginlagg. ni som kommenterat innan - tack for kommentaren, forlat for att de tog tid. blir helt seriost stord pa att jag inte har de dar bokstaverna. de ar ju skitviktiga bre. kanns btw lite awkward, vem som helst kan se var jag gar in pa osv. vissa staller sig bakom min rygg... SJUKT LESKIGT OKI.
Ska forsoka ha talamod och blogga fran iPaden ist. ohhh just det, det finns ju forkortningar! :D ey bre happyfejs! ;D
aja, for pa iPaden finns det de dar viktiga bokstaverna som jag behover. so, well, thats it!
just nu ar jag pa Long Beach, Koh Lanta, men tidigare har jag varit i bangkok och shoppat. Var sa sjukt kul! Man kunde kopa allt osv. Till exempel kopte jag en efterlangtad Canda Guss Jacka, nya uggs, ed hardy trojor (en ar till nadi), 8 nya bh, och massa nya smycken. Ni kommer tycka att jag har forandrats en del nar jag kommer hem. Just det! Tva super nyheter, lolololol.
ETT: Har blivit kristen. Jag tror pa gud igen. Efter 2 ar. Jag ager oki.
TVA: Jag har fatt langa naglar. Erkann att det ar smatt coolt eftersom jag alltid haft uberkorta. det e awesomeness oki. aja, med andra ord har jag slutat bita pa dom.
Btw, inlagg blir so jekla trakiga om man inte har bild, sa jag kom pa varsta smarta grejen. Jag tar en bild fran google. Hur bra ar inte det? Sjukt bra, jag kommer bli MVG barn nar jag blir vuxen hihihi.

 damn vad liten. ):
BTW. det finns en annan tjej som heter samma sak som jag. FU sager jag bara. Och, sen kom det upp skitskumma bilder. sok sjalva.

Ne, nu far jag palla mig ner till stranden. Maste bli lite brun ju - just nu ar jag rod. fyfaen. Okej, have a nice weekend eller vad man sager. Bloggar mer sa fort det gar. ♥

Kommentarer
Postat av: nadish

JULISH BULLISH VAR ÄR DU I MISS U OSV VAR EEE DU NÄR KOMMER DU HEM NÄR SKA VI HA JULKLAPPAUTDELNINGEN AAAAHH KOM HEM

2011-12-28 / 11:27:20
URL: http://nadiahs.blogg.se/
Postat av: Wiiilma :D

Följa varandra via bloglovin ? :)

2011-12-28 / 15:12:37
URL: http://wilmayah.blogg.se/
Postat av: neli

så härligt med thailand hihi. du får ha det underbart tjejen =) jo tack, min dag har varit bara bra hittills =)

2011-12-28 / 15:44:27
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: Sandra

OOOOOOOOOOOMMMGGG JULIAAA, FÖR DET FÖRSTA;

ÄRRRR DU KRIIISSSSSSSSSSSTEEEEEEN?! (Det är bra)

FÖR DET ANDRA;

HAAAAR DU LÅÅNGA NAGLAAAAAAAR?????????!?!?!?!

OMG OMG, DU ÄR INTE SOM JULIA LÄNGRE :O

2011-12-28 / 23:54:52
Postat av: NADISH

BULLISH JAG O SANDRISH SAKNAR DIG!!!!! SÅ FORT DU KOMMER HEM SÅ SKA VI TRÄFFAS!!!!!! FATTAR DU!? KOM NUUUU ORKAR EJ VÄNTA MER!!!

2011-12-29 / 00:23:38
URL: http://ufft du vet vad den heter
Postat av: Maja

JAG SAKNAR DIG OXÅ!!! <3

2011-12-30 / 14:48:28
URL: http://gulligasteisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback